Acasa Beauty Iti doresti si tu sa ai un abdomen plat si visezi la un miracol? Afla ce poti face

Iti doresti si tu sa ai un abdomen plat si visezi la un miracol? Afla ce poti face

5 min de citit

Daca esti in cautarea unei solutii magice pentru a obtine si tu un abdomen plat, sa stii ca exista. Indiferent daca vrei doar sa te simti bine in pielea ta sau sa arati superb in costumul de baie, solutii sunt, indiferent de varsta pe care o ai. Trebuie sa intelegi, insa, ca nu exista o dieta miraculoasa si ca va fi nevoie de rabdare si determinare din partea ta.

Va fi necesara o alimentatie cu deficit de calorii care sa te ajute sa pierzi in greutate, de exercitii speciale pentru a pierde grasimea de pe abdomen, dar si de exercitii cardio simple cum ar fi mersul pe jos sau ciclismul. Si, in ultima instanta, si mai ales daca ai slabit foarte mult, poti apela la o abdominoplastie pentru a inlatura excesul de piele si de tesut adipos si pentru a obtine abdomenul plat si tonifiat pe care ti-l doresti.

Hai sa vedem ce ar trebui sa faci pentru a avea un abdomen plat la orice varsta:

Ai trecut de 25 de ani, te apropii de 30 de ani

Dupa varsta de 25 de ani, rata metabolica incepe sa scada, ceea ce inseamna ca nu vei putea manca la fel ca inainte fara a te ingrasa, iar depunerile de tesut adipos se vor observa in jurul soldurilor, a coapselor si a bustului. Este varsta dupa care masa musculara incepe sa scada si corpul tau nu mai construieste masa osoasa. 

De aceea, acum ai nevoie pe langa o alimentatie mai saraca in calorii, si de antrenamente de forta. Astfel, contribui la inversarea procesului, construind masa musculara, accelerand metabolismul si arzand mai multe calorii.

Ai 40 de ani

Pentru a avea abdomenul plat la 40 de ani va trebui sa continui sa fi atenta la numarul de calorii consumate si sa faci antrenamente de forta. Totusi, din cauza cantitatii de estrogen pe care corpul tau o produce acum, s-ar putea sa observi ca devine mai dificil sa previi depunerea grasimii pe abdomen. 

Acest lucru este unul dintre semnele premenopauzei si este natural, dar poate fi tinut sub control prin alimentatie slab calorica si completarea antrenamentelor cu exercitii speciale pentru reducerea grasimii de pe abdomen.

Ai 50 de ani

Credinta ca dupa 50 de ani devine imposibil sa mai ai greutatea optima este gresita. Chiar daca ai in familie persoane cu surplus de greutate sau cu grasime pe abdomen, nu inseamna ca si tu va trebui sa fii la fel. Este important sa constientizezi ca menopauza si postmenopauza afecteaza procesul de slabire si ca poti inversa efectele mancand sanatos si facand exercitii fizice regulate.

Ai peste 60 de ani

Desi dupa varsta de 60 de ani apetitul femeilor pare sa scada, este important sa ramana active si sa se asigura ca au o alimentatie care le asigura toti nutrientii de care au nevoie. Sunt recomandate trei mese regulate in fiecare zi in cantitati mici si ar trebui sa continui cu antrenamentele de forta usoare. Acestea te vor ajuta sa mentii masa musculara si, totodata, sa reduci riscurile de cazaturi si fracturi.

De asemenea, ar trebui sa incerci mersul pe jos, inotul, ciclismul, alergarea, dansul, yoga sau Pilates. Ideal este sa faci aceste exercitii regulat si de preferat, dimineata.

Incarca mai multe articole similare
Incarca mai mult de Miruna Stancu
Incarca mai mult in Beauty

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vezi si...

Vrei o vacanta spectaculoasa? Poti inchiria casa lui Leonardo DiCaprio!

Leonardo DiCaprio este castigator al Oscarului, ecologist si investitor imobiliar de succe…